Bitterfitta är vad jag är!

Jag lyckas tamejfan ALLTID försova mej. Varje skoldag. Knappt några undantag, asså jag lyckas ta mej till tåget i tid men går upp ca 10 minuter innan jag ska dra till tåget. Vilket betyder att jag typ hinner springa på toa, borsta tänderna, på me kläder å dra. Endå så tycker jag de e skitskönt dom gånger jag lyckas ta mej upp i tid och kan käka frukost, fixa håret och sminket..
De e superskönt plus att jag faktiskt blir piggare då. Och endå ligger jag där som en jävla idiotfitta och sover varje morgon, trycker på znoos femtio gånger å sen springa till tåget. Jävla pucko!


Förövrigt undrar jag då samtidigt hur alla andra lyckas se så himmla tilfixade ut VARENDA JÄVLA DAG. Plattat hår i avancerad frisyr, noga lagt smink med fina små finesser. Äter alltid frukost hemma. Snygga välutvalda kläder. Hur fan lyckas ni? Om jag ser ut så så betyder det att jag hafft sovmorgon till typ 11 och alltså lyckats ta mig upp i tid.  Eller att morsan TVINGAT upp mig. Jag skulle gärna se sådär bra ut varje dag jag med, så snälla hjälp mej! Hur fan lyckas ni?


En sak till jag är bitter över. Sen när man sitter där på tåget å käkar äcklig macka, så sitter det fula jävla kärringar å glor på en. Som om dom alldrig sett nån äta förut eller? Det e förfan ingen stinkande salami macka eller nått och jag sitter inte å slafsar eller smular så vadfan glor dom på? Har dom inget bättre för sig än att störa sej på mej eller? Senare när man går av tåget så är det samma kärringar (35 och uppåt med snobbiga kläder- tror att dom fortfarande är unga och fräsha!) som är hur jävla fåniga som helst och trängs före i spärren och knuffas in i tunnelbanan för att få sitta två stationer innan dom ska av. Och dethär är nått jag verkligen observerat under mina två år i gymnasiet.

Orka va sån som dom.
 




                                                                  PUSS KRAM OCH BITTERHET                    


Kommentarer
Postat av: männens man

vi går upp en timme innan vi ska åka och ser på ett par åtråligt roliga avsnitt vänner

2010-04-28 @ 22:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0