Jag <3 våren!

Hadde en mysig eftermiddag hoss Kalle igår! vi spelade kort och hadde oss, kollade på nya family guy avsnittet innan vi somnade, det var redigt bra!

 Började dagen idag med grodfilm i sällskapsdjur, den var intressantare än man kan tro! Dagen gick hyffsat fort och sen bar det va till stallet. Kom dit vid halv fem och mockade, fodrade till Carros Bosse oxå så det tog lite längre tid innan jag var klar! Tog en mysig tur i skogen och red lite på volten oxå,pållen var pigg och glad så det var mysigt :) ! Till middag åt jag delikata piroger och till efterrätt te och skorpor. Alltid lika kreativ! ;) 

Mami överaskade mig med att hon och jag ska boka en resa till Nådendal! Ett mysigt spa nån helg snart! Blev jätteglad och ser verkligen fram emot det. <3

Nu ska jag se klart Top Model, duscha och sen nanna kudden.



                                              PUSS OCH KRAM                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0