kan det vara sannt?

Simmade med skolan idag, det var trevligt! Fick dock veta att jag inte kommer få MVG i jumpa eftersom jag bara fick VG på uppvärmningen :/ det känns sådär med tanke på att jag var så nära...

Efter simmningen åkte jag till stallet! Red på volten idag och det gick jättebra, fick kämpa lite ett tag men sen gick han fin fint! :)

Fick yughurt till middag idag igen.. Kan det vara sannt? Vill ha lite riktig mat nu.. Får vell laga själv ;)

Kom hem vid halv rätt sent så nu får jag ta å fixa naglarna och sova lite.. Kanske kan ta mej upp i bra tid imorrn eftersom jag har sovmorron. Ska till expressen med klassen imorrn. Braigt eller sugigt? Återstår att se!





                                                    PUSS OCH KRAM                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0