Palla allt

Idag var jag somsagt på expressen och DN med klassen, det var vell lagom trevligt! :) Sen var det bara en lektion till i skolan och den gick vell sådär för mej, mycket förvirring och ja.. allt blev knäppt helt enkelt!

Har tänkt mycket på min bästa vän idag oxå.. Josse betyder så mycket för mig och jag vet verkligen inte vad jag skulle göra av mitt liv om hon försvann.. Vad fan gör jag då? Jag vill inte ens tänka tanken.

Kom hem och klippte grenar till kaninerna att gnaga på, käkade "middag" Blev youghurt idag igen men jag pallade fan inte det så jag tog mackor istället.
 Skulle egentligen vart med min bejb idag men han kom hem sex imorse från en skiva och var kanske inte dagens roligaste att umgås med ;) plus att han skulle jobba matte så han fick sova och plugga och jag tog mej hem. Gav mig ut och joggade på kvällen. Kändes underbart nu när det är vår! Jag älskar att känna hur pulsen slår och adrenalinet bara exploderar, tröttheten efteråt och hur det stramar i musklerna! Endå tar jag mej inte tid att träna tillräkligt ofta, har så himmla mycket för mig hela tiden och hinner knappt med som det är nu.

  Vill absolut inte dra ner på ridningen eftersom det blir som meditation för mej, perioden då jag inte red så ofta i typ ett år så märkte jag stor skillnad på hur jag mådde och mitt humör! Jag behöver verkligen tiden i stallet och att få vara med hästarna så det tänker jag aldrig dra ner på. Aldrig i livet att jag skulle dra ner på att vara med min Kalle heller! Det är tillräkligt lite som det e nu bara för att man e så upptagen så nej nej alldrig! Tur att man går i samma klass och kan ses varje dag iallafall annars hadde jag nog aldrig klarat mej ;) Skolan går bra och jag hinner med men det känns endå som att det är mycket att göra, grejer som jag bokar hela tiden.. Jag får se till att ta en chilldag då och då annars kommer det gå utför! :P

Dags för mej att duscha och kolla på nått värdelöst tv programm!
                                                  




                                                         PUSS OCH KRAM                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0