Tjolahopp <3

Idag vaknade jag runt halv ett, tog en dusch och har nu käkat frukost- mackor och chai! :) Ska göra mig iordning lite för sen bär det av till Babe! Trodde att jag hadde fetaste sovmorgonen imorrn, men det var tydligen bara dom som har eng/matte. Så jag har dubbel lektion i Sällskapsdjur... Men men, det är ett trevligt ämne iallafall!

Kännsk knäppt att det är typ sex veckor kvar tills skolan slutar. Sen är det ett år kvar och efter det ska jag tydligen ut och jobba.. vafan? Har ingen aning om vart jag ska söka jobb, det lär vara svårt att få djurparksjobb här i Stockholm så man får nog flytta. Vilket ioförsig känns rätt lockande men samtidigt skrämmande! Aja det löser sig nog!

Kanske lägger upp en fin bild på min look idag sen! Har fattat att det är sånnt man gör på sin blogg ;)



                                                                               PUSS OCH KRAM                   


Kommentarer
Postat av: josefine

hej hakkom:D haha jag läser din blgg:D såde så:)

/dpsa-08as gamla flata

2010-04-26 @ 15:10:03
URL: http://shesmylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0