Brummm

Kick off i skolan idag, var helt okej och vi fick sluta efter lunch, så då han jag i lugn takt ta mig till stallet, det regnade så jag tog en lugnt barbacka tur i typ 20 min bara, men det var supermysigt :)

Sen kom jag hem och jag och mamma lagade egna kyklingburgare som blev sketagoda :D

Morsan hadde styrelsemöte här hemma efter maten så jag åkte med pappa och hämtade en soffa vi ska ha i gästrummet, då köpte vi även ett nytt täcke till mej eftersom jag fryser så mycket om nätterna! innan nu har jag hafft två täcken och i vintras hadde jag två täcken, en tjock fleece filt och ibland en filt till! så det känns skönt med  bara ett bra tjockt täcke nu. Efter det så övningskörde jag en stund och nu är vi hemma, så jag bytte alla lakan på en gång med det nya täcket och sen har jag tagit en kopp te och kolla priser på boots till Idde, frakten var för dyr med bara dom från börjes så jag tänkte åka till Hööks imorrn mellan skolan och jobbet och köpa där, jag kommer nog komma hem med fler än bara dom för så brukar det bli :P

Men men, nu ska jag ducha! Ha det gött <3







                                                  PUSS OCH KRAM                





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0