Dåligt. myckhet dåhlight!

Har inte skrivit på över en vecka men har inte hafft tid eller lust heller för den delen :P
men ja jag hadde en vanlig vecka tror jag, köppte lite nya kläder förra torsdagen, jobbade, var med bejb. Var i stallet både fredag och lördag för Sandra var bortrest.
Var på klass-grillfest i lördags också och det var trevligt. :D

Jobbade på Söndagen , åkte hem å käkade med familjen rörig, alltså mamma, pappa Sandra Matte, Liam och Leo! Sedan for jag till trekanssjön och hängde där med Kalle, Alonso, Julia och Felicia, jag å Kalle kom hem till honom fett sent så jag tog sovmorgon igår, jobbade på kvällen och idag hadde jag apastor sovmorgon och lyssnade bara på redovisningar från B klassens praktik. Fixade med det sista i min etologirapport å nu ska jag hem. Handla lite grejer till min å mammas spahelg!:D och sen till stallet. Underbar dag med andra ord ;)


                                                                                               





                                                                           PUSS OCH KRAM                   



                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0