Kanppt två veckor till sommarlov!

Sorry du en person som tydligen läser min blogg. För ja, det är bara en! hahah antagligen bara nån vilsen själ om dan som råkar komma hit ;)
Men sorry iallafall att jag inte har uppdaterat här. Jag har vart ypptagen om man säger så. Väldigt ypptagen!

Jag chillade å käkade Ben and Jerrys med Lovan i fredags. Hon drog hem vid ett och då tittade jag på over the hedge i sängen å somnade precis innan slutet :P

 Pluggade exakt hela lördan å gjorde klart etologirapporten! Känner mej fett stolt över de!

Jobbade från 12:00 till 18:00 på söndan å åkte sen hem till min bejb! Vi möste å åt tårta! :) Hihi mymsit som fan.. jag älskar tårta!

Igår så var jag ju iskolan då som vanligt och efetr det jobbade jag, vilket gick skitbra! :)

Imorse gick jag faktist upp en halvtimme innan jag skulle till tåget! :D så jag hann duscha av mej å sminka mej lite. Men här kommer den stora grejen- när jag gjort klart min macka som jag skulle ha me mej på tåget så ska jag bara ta ett glas med proviva som jag dricker varje dag för min mage.
 Jag ser att den e lite ihoptryckt med en barbeque-olja flaska som står breve, men endå så tar jag den å då åker ju såklart BBQ flaskan ner i golvet, går sönder å det åker ut sånndär olja på hela golvet.
Jag har alltså typ tre minuter på mej nu innan jag MÅSTE gå för å inte missa tåget.
Fort som faaan börjar jag torka upp de där men olja e fan inte lätt å få upp å de funkar INTE bra med papper kan jag ju säga! Så jag står där me disktrasan å slabbar å dessutom så e ju skiten typ orange så det blir oranget överallt å skithalt eftersom de e olja. Jag får dedär på hela händerna å mellan tårna å ÖVERALLT! Tillslut fick jag bort typ allt men de va ju fortfarande halt å jävligt. Fick skriva en lapp till far min som va hemma så han inte skulle halka där sen :P H
inner knappt tvätta händerna ens! Sen får jag nästan springa till tåget å då luktar jag ju såndära kryddfan om hela händerna å har fortfarande olja mellan tårna så de e ju i skorna nu :/

Japp de va min morgon de! Nu till dagen. skola as usual. Brandövning på eftermiddan som va kul! fick släcka eld å sånnt! :D Fasst liite läskigt oxå.. :)

Sitter nu å ska göra de allra plutte sista på etologin med bilder å så och sen ska jag göra nån komplement uppgift i samhällskunkskap. Därefter bär det av till stallet och sötis hästen! <3<3

Måste göra dendär uppgiften nu dock! Tills dess!






                                                           PUSS OCH KRAM                            


Kommentarer
Postat av: Joakim

Sh Sh med såsen!

2010-06-07 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0