sol, regn, åska,sol

Har hafft en miljon grejer å göra, vart på kryssning/spa med min mami förra helgen, har jobbat heltid mån till tor, vart i stallet, lekt med Lovan lekt med min Bejb, yada yada yada.

Skönt me sommarlov iaf! Snart bär det av till Gransnäs för min del, konfaledare somsagt, ska bli skönt å slippa jobba som telefonsäljare i tre veckor! De e inte direkt kul.. asså dom man jobbar me e bäst och man har alltid kul på det viset, men själva säljandet blir långtråkigt. Dock kan man ju tjäna feta pengar så de e ett bra jobb iallafall! 

Idag har jag först vaknat fett sen, skönt att jag e ledig på fredagar.. sen cyklade jag ner till centrum, åkte till skolan å skulle hämta prövningsmaterial. Fick en lapp med hennes mejladress å "glad sommar".
Vafan? hon ska lixom ge mej allt material jag behöver för provet! å det va typ flera häften å en bok egentligen, snacka om lat jävla lärare, ska mejla henne å fråga vafan de e frågan om här?! aja, sen åkte jag tillbaxs, kul att ha slösat två timmar på en lapp, sen cyklade jag till stallet, red ut en sväng på finaste Idde, cyklade hem igen, ( känner mej apa duktig som cyklar, gjorde det igår oxå. de e ingen liten bit ska ni veta, så jag ÄR duktig som gör det :D) lagade pasta å kyklingbullar, drack te, matade mina djur å sen tog jag massa fina bilder på mej själv!

Helt naturella, utan smink, min skitkamera å allt, svartvita, blev skitbra måste jag erkänna. Skrattar åt alla som betalar massa pengar för att gå till "modell för en dag" grejen.. alla bilder är lika dana som alla andra som går dit och alla vet att det är där man vart. alltså vart ligger det snygga i det? jo visst jättefina bilder, men endå.. man kan köra samma grej hemma helt gratis så varför betala för bilder med samma bakgrund som 90% av alla ens vänner redan har? inte jag iallafall! Nedan följer lite bilder från idag då!








                                                                                    PUSS OCH KRAM                      






                                







                                



                                 




                                




                                  





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0