störst av dom är kärleken

Skulle åkt till Kalle direkt imorse men självklart glömmde jag bort att han skulle jobba vid fyra så jag tog alltför lång tid på mej.. han ska komma hit snart när han jobbat klart! :D

Men iallafall så fick jag stanna hemma och då glodde jag på brölloppet! Prinsessans alltså :P har inte vart så värst hysterisk kring det innan. tycker det är jättekul att dom kan gifta sig å allt men har inte tyckat att jag har så mycket med saken att göra lixom, känns mer okej å titta på tv:n. Så det gjorde jag och fyfan va fint det var! såklart började jag böla när Daniel gjorde det åh aa.. jag brukar inte böla på sånnt men nu gjorde jag det! Det märks lixom så tydligt hur mycket dom älskar varrandra.. Det känns fint och viktigt!

Efter bröloppet så for jag till stallet, red ut å hadde det supermys med världens bäst Idde <3 åkte hem och fick käka middag ute med grannarna som precis grillat kykling, skitschysst av dem att bjuda mej när dom vet att jag e ensam !:D nu tittar jag vidare på bröllopps middan för jag har inget bättre för mej i väntan på min bejb!  Laddar filmen youth in revolt som vi ska se oxå, den verkar skitkul och är verkligen bådas stil i filmväg så det blir nog puuuurfekt! bra helg dehär :)






                                                                            PUSS OCH KRAM                          







JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0