Babe! <3

Var på intervju igår ju och det kännsdes skitbra! Hon skulle höra av sig denhär veckan så jag får hoppas på att jag får det! :) Åkte till stallet efter och tog en trevlig tur, precis när vi gick in så började det spöregna, så jag hjälpte Carro att ta in dom andra hästarna från hagen.
Övningskörde hem och det gick bra, haha fasst mamma lyckas alltid få panik minst en gång när vi kör för att hon tror att jag ska köra in i nån eller något, men det gör jag aldrig ;)


Idag så har jag bara två lektioner men jag ska hem till Kalle och han har dubbel lektion i matte efter att jag har slutat, men det passar sig rätt bra endå för då kan jag göra klart artikleutmaningen medans jag väntar på honom!

Kaos hemma i mitt hus just nu förövrigt. Bygger om badrummet så det är papp överallt på golvet och smutsigt å saker överallt å ja.. jobbigt helt enkelt :P

Nu är det dags för lite salsa på jumpan!







                                                         PUSS OCH KRAM                      











Babe & jag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0