Dålig update!

Har inte skrivigt något igår men det var fullt upp hela dan! Först tog jag chillfrukost hemma.. Men sen så fick jag ryck och gicl ut och vårstädade kaninburen å det tog typ två timmar, bort med massa halm från vintern osv, men det blev jättebra och kaninerna var jätteglada att få vara ute på gräsmattan medans jag höll på, grannbarnen var där och gav dem kärlek! :)

Sedan bar det av till stallet! Allt gick bra, Idde var lite ofokuserad bara men vem är inte det i det härliga vädret? Haha han tänker vell på snygga damhästar han ;)

Hem igen efter det och där väntade mina päron, syster Sandra hennes man Matte och deras underbara ungar!  Trevlig kväll och sen tog jag ett bad, var skittrött ochsomnade nästan i badet men sen när jag skulle sova så gick det fan inte, var vaken skiitlänge och kunnde inte alls sova! :(

Försov mej som vanligt imorse men idag riktigt ordentligt, typ två timmar :/ så jag kom till skolan lagom till lunchen. Hehe typiskt!

Blev inget möte med projektarbetet så  idag ska jag  hem till min allra bästa vän Josse! Vi ska mysa och hon ska ta fina bilder på mej ;) Det ska bli awesome!







PUSS OCH KRAM                             





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0