fingersvullst?

Har vart duktig flicka idag och gjort min skoluppgift, tvättat två maskiner, lagat mat- kykling och barbecue (stavas det då?) pommes. GOTT! :)

Sen fick jag reda på att jag fick jobbet som telefonförsäljare idag så jag ska dit imorrn! Känns skitbra, jag behöver verkligen pengarna :)

Jag var å plockade gräs till kaninerna- eftersom jag är världens bästa och mest omtänkasama kaninägare så plockar jag typ hundra kilo gräs varje dag till dom plus grenar å skit. Fattar inte hur jag orkar eller hinner men jag gör det likförbannat!
Ialla fall så plockade jag gräs och plötsligt fick jag en sticka som var typ en centimeter lång in i fingret, hur fan får man en sticka av gräs tänker ni? Men det var sånnt där vass liknande gräs och det var massa gammla torkade sånn precis vid det färska och det är typ hårt som trä. Fick in den i fingret och det gjorde apa ont men jag drog ur den på en gång. Blödde bara lite så jag trodde det var bra, annars när jag får stickor så brukar det lixom gå över typ fem minuter efter stickan är borta, men denhär gången gjorde det inte det! :O

Det gör fortfarande skitont och är svullet som fan å alldeles rött och varmt! det svullnar bara mer å mer, kan typ inte göra nått med fingret heller, kan typ inte ens böja det ordentligt :P

Jag hoppas fan det går över snart.

 Nu ska jag titta på Cougartown! see yah..







                                                                            PUSS OCH KRAM             







Mitt korvfinger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0