Förvirrat!

Allt blev förvirrat idag :P Först så sa jag i fredags till Sandra som äger Idde att jag inte kunde rida på tisdag för att jag skulle jobba i kyrkan då så jag skulle ta måndag istället. Sen när jag var i stallet på söndagen så kom jag på att jag skulle på möte angående projektarbetet och trodde att det var det mötet jag fått för mej skulle vara på tisdagen och ringde alltså Sandra och sa att jag skulle byta tillbax till tisdag igen. Sen idag så berättade Johanna att vi inte skulle ha mötet om projektabrbetet så då tänkte jag att jag skulle hem till Josse som jag hadde tänkt från början för nån vecka sen men avbokat eftersom jag skulle ha möte. Påvägen hem på tunnelbanan kom jag ju på då att jag faktiskt skulle till kyrkan imorgon tisdag och därför hadde sagt rätt till Sandra från början om att jag  inte kunnde rida då.. Hahha ni fattar vad förvirrat va? Mja så jag fick ringa henne och ändra igen! :P

Tillslut när jag kom hem och skulle hämta grejer för fotningen hos Josse så för jag sms från henne att hon e typ sjuk så hon kunde inte ses :( Så allt slutade med att jag hjälpte pappa hämta vårat nya badkar, letade igenom hela fucking Lidl efter skorpor men dom hadde inga så vi fick åka till ICA efter det med badkar å allt för jag måste verkligen ha skorpor! :P där hadde dom det iallafall. :D
När vi kom hem så hjälptes vi åt att bära ut det gammla badkaraet, kan säga att det var förjävla äckligt under det! Med tanke på att det var lågt, hadde stora otympliga ben och en slags front så kan man inte göra rent under det om man inte flyttar på hela skiten. Så det var ganska mycket gammla rakhyvlar å schampooflaskor å tops(!?) därunder. Growseeee!

Tog mej ut på en springrunda! Härligt och jobbigt! Klippte grenar till kaninerna och efter det satte jag mej och tittade på Top Model med en kopp Jordgubbste och skorpor! <3


Dags för mej att duscha! See yah babes! <3









                                                                    PUSS OCH KRAM                     

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0