Långhelg

Vaknade imorrse. tröck på znoos. Vaknade. tröck på znoos. Vaknade. Tröck på znoos. gick upp 20 minuter efter det och hann sätta upp håret i tofs, ta lite foundation, göra en macka och sen dra direkt till tåget. Najs dag i skolan, tre rätt slappa lektioner och dubbellektionen i sällskapsdjur var inte så jag kunde åka hem efter lunch. Åkte till direkt till stallet och satt en stund och läste Min Häst tidningar med stallkatten Tusse! :D Tog en mysig tur i skogen med Idde. Riktigt härligt i solskenet.

När jag kom hem så käkade jag middag, sallad idag, med mamma och pappa på altanen.
Har nyss kollat klart på Anna Anka söker Assistent och druckit upp min Chai latte :)
 Kollar nu på efterlyst, det handlar om tre mördade personer i härnösand, två av dom barn. Jag mår så himmla dåligt av att se sånnt här. Flickan var 12 år och pojken 15. Det känns så absurt att två personer som har hela livet framför sig ska behöva dö. Det är obegripligt för mig hur man kan mörda, och ännu svårare att förstå hur man kan mörda ett barn..

Jag tar den här kvällen till att tänka på de mördade och deras nära och kära, för om det hadde gällt mig hade jag uppskattat om människor ute i sverige gjorde detsamma!










                                                                  PUSS OCH KRAM                



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0