Ledig dag

update om helgen: 

Var med Josse i fredags och kollade skräckfilm! sov hos henne och på lördagen så åkte vi hem till mej å käkade här, Oscar och Stefan kom förbi och vi följde med hem till Oscar och chillade där på kvällen sedan sov jag och Josse hemma hos mej! :) Söndagen spenderades på att rengöra kaninburen, fylla på med torv och borsta dom. På kvällen åkte jag hem till Kalle och mös! <3

Igår var det skola som vanligt, jag hadde prov i biologisk mångfald och det gick käpprätt åt helvete. Det var hur mycket som helst material att plugga på och självklart hadde jag ju pluggat på instuderingsfrågorna, men nejnej, det var typ inga alls från dom frågorna så jag kunnde ju inte ett jota. Men jag kan precis allt om det som inte var med på provet! Bra å ha lixom :P

 Efter skolan bar det av till stallet, red på volten och jobbade med bommar och ett hinder idag, det gick skitbra men jag red inte så länge för det var ju så varmt att man blev genomsvettig efter tre minuter! xD

Åkte hem å käkade och drog sen hem till Josse en stund. Åkte hem vid elva till min mormor och morfars lägenhet och sov där igen eftersom jag är ledig idag och det fortfarande kommer hit folk och jobbar klockan åtta på morgonen!


Vaknade vid tio idag, inte typiskt mej men skitbra när man e ledig så att man får nått gjort! Gick hem och käkade frukost utomhus i det fina vädret :) Solade en stund och nu sitter jag och pluggar.. Jag har nog gått å blivit en riktig pluggis så mycket tid som jag lägger ner på det ;)

Nu är det dax att plugga vidare ffs!





                                                                                 PUSS OCH KRAM                   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0