Morfin? JA!

Var på utbildning igår somsagt och det gick bra! Drog till stallet efter men red inte eftersom jag var där typ halv nio :P Mami var snel hest och hämtade mej så jag fick övningsköra hem! :) Det gick supeeerbt!

Idag var jag hos fabror tjej doktorn på morgonen för att jag har hostat i över en vecka nu :( kan typ inte sova! Fick hostmedecin med morfin i.. hoppas de hjälper! Ska jobba första gången idag och jag är skitnervös att jag ska få fetaste hostattacken när jag pratar med en kund.. Man vill ju inte faila första dan! :/

Har estet nu och ska redovisa två arbeten! Lägger upp bild på dom sen ;)









                                                                         PUSS OCH KRAM             






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0