Påtaläger och nalle puh kalas

Har vart på ledarläger inför konfirmationslägret jag ska var ledare på i sommar, vi hängde på scoutgården påta och hadde det svettigt! Sköna mäniskor och najs väder så det var en trevlig helg för min del!

På söndagen åkte jag direkt till min systersons nalle puh kalas, detta var även det trevligt! Alltid mysigt med min systers söta ungar! <3

När jag å mamma och pappa kom hem igår så började vi städa i det nya badrummet. det är klart nu med det e ju massa damm och fog osv överallt som ska bort och vi hängde upp handdukar, duschdraperi och allt sånnt! Det blev jättefint! :D

Färgade håret också, inte i nån plötslig fär utan bara mellanbrun, inte så såtor skillnad från innan, lite mörkare och framförallt försvann mina röda nyanser vilket var vad jag ville så jag är nöjd! Färgen kostade bara 46:- så jag var lite beredd på att det skulle vara ett ojämnt resultat eller nått men jag tycker det blev bra så jag ska nog fprtsätta använda denhär färgen när jag färgar själv, JaneHellens MOOD färg var det om nån vill ha tips!

Idag började jag 09:40 så det var skönt med lite sovmorgon, ska jobba idag efter skolan så kommer vara hemma vid 23:00 ikväll vilket betyder att jag kommer vara lite trött imorrn antagligen.. tills dess!







                                                                           PUSS OCH KRAM                        



                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0