Regn :(

Har vart upptagen hela veckan! Jobbade ju i måndags och det gick bra, jag sålde fem stycken på fyra timmar vilket är helt okej för att vara andra gången!:)
Hadde Idde i tisdags och onsdags, jobbade igår och då sålde jag åtta stycken på fyra timmar vilket känns skitbra! :D Det är vad man ska sälja och det känns asbra eftersom det bara var tredje gången jag jobbade, jag trodde det skulle ta mycket längre tid att kom igång!

Idag är det fett skönt med fredag, den här helgen ska jag verkligen sova ut! Känns jättebra med tanke på att jag inte gjort det på två veckor! Ska även göra klart min etologirapport för snart så sätts betygen och då måste den vara klar. På söndag jobbar jag 12:00 till 18:00 och efter det ska jag hem till bejb som slutar sitt jobb samtidigt som jag :) <3

Längtar dit eftersom vi inte har kunnat umgås efter skolan knappt alls på sista tiden eftersom vi båda fått jobb och har tusen prylar att göra i skolan. Vi ses ju varje dag i skolan men man vill ju ha egen tid med varrandra oxå!






                                                                                     PUSS OCH KRAM                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0