Sjuk

Vaknade imorse och kunde inte få fram ett ljus ur min hals som var lika tjock som en trädstam. Tänkte gå till skolan endå för jag skulle till stallet efter och jag behövde verkligen gå dit å få min meditation! Men efter ca 20 minuter av att försöka fixa mej iordning så fattade jag att det aldrig skulle gå, hostade massa å höll typ på å spy varrenda gång så jag fick vara hemma. Men såklart inte i mitt hus eftersom de tidigare nämnda svettiga gubbarna kommer hit klockan åtta, så jag gick hem till mormor och morfars lägenhet igen. Kollade på tv hela dan, drack ungefär 100 koppar te och läste lite. Mår bättre nu på kvällen så jag går till skolan imorrn och till stallet! :) ska äta mörk choklad med marsipan för jag e värd det!








                                                                     PUSS OCH KRAM                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0