Smutt

Blev inget inlägg igår. Jag kom hem vid 22:00 från kyrkan och konfirmandmöte så jag orkade verkligen inte skriva nått då! Men jag hadde en bra dag igår! Konfizarna va trevliga å allt!

Idag så ska jag på jobbintervju på provoice, som telefonförsäljare! Två tjejer jag känner jobbar där och det verkar va ett bra jobb endå. Jag behöver verkligen pengar eftersom praktiken i trean till sydafrika kommer kosta mej minst 20, 000:- vilket jag verkligen inte har just nu :P Hon som har intervjun verkar jättetrevlig så jag hoppas på att det blir jobb!
Efter detta så ska jag iväg till stallet. Eftersom vi hadde boxningsworkout igår med skolan så har jag träningsverk! De e bara att hoppas på att man kommer upp på hästen iallafall ;) Tror att det kommer vara fortsatt fint väder så då kan jag ta en trevlig tur i solen!

Sitter i skolan så så det är nog bäst att jag fortsätter arbeta på artikelutmaningen!









                                                      PUSS OCH KRAM               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0