Upptagen

Har inte bloggat på några dar, har inte hafft tid tyvärr ;) Men Jocke, Kalle och jag drog till Inferno Online efter skolan i fredags och efter det så åkte jag å Jocke hem till mej. Kalle skulle jobba på lördan så han var tvungen att åka hem. Jag och Jocke hadde det trevligt, vi spelade kort med mamma å pappa!

På Lördagen så var vi på 4H hela dagen. Tråkigt väder men vi spelade kort när vi var klara med stallet. Sov skavfötters i soffan och åt choklad! På kvällen åkte jag till Kalle och vi hadde myskväll.

Åkte hem idag vid två och åkte direkt till stallet. Jobbade med bommar och hoppade lite idag, Idde var superduktig och vi hadde jättekul tillsammans!

Hemma var hela tjocka familjen där med systrar, män, barn och hundar. Alltid lika trevligt! :D

Pappi och jag tittar på hockeyn nu och snart ska jag sova, börjar typ bli sjuk, har asont i halsen och hostar :/







                                                                 PUSS OCH KRAM                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0