ingen vill veta vart jag köpt (köppt?) min tröjja

igår så jobbade jag, var inne i stan på ung08 och chillade runt lite, har faktiskt aldrig vart där förut. Tror jag var runt tolv när ung08 hännde första gången och sedan kunnde jag aldrig gå för att jag var bortrest eller sjuk varje år och sedan blev jag lite för gammal för det. Men det var kul att få vara där och se allt, känns ganska likt stämmningen som är under tex nrj in the park som jag vart på när jag var yngre.

Senare på kvällen så mös jag med lite kompisar, spelade spel och snackade skit :) Gillar sånna slapparkvällar!



Dagens aktivitet har vart att jag och Elin åkte in till stan och shoppade lite, jag fick ju presentkort i födelsedagspresent och har lite sparade pengar också som jag sparat just för kläder. Det jag kom hem med var:

En stickad kofta från Zara. Blå med vitt mönster, luva.

Jeansleggings och en vanlig svart enkel klänning från H&M

Svarta leggings med lite fejkskinndetaljer, ett svart linne med vitt mönster, en jääättestor tunn tröja med trekvartsärmar. typ zebramönstrad.

Orkar inte ta bilder just nu ;) kanske gör det imorrn.


Sedan åkte vi till stallet och jag hjälpte Elin att hoppa :) Har hafft en supermysig dag!

Imorrn så ska jag följa med Emelie till stallet! Ni vet min kompis/ tränare? Drt ska bli riktigt kul, jag saknar att rida så gruvligt mycket.. Det är nästan som en drog.

Det är bara så att jag känner mig inte så hemma någonstans som jag gör på en hästrygg. Helt seriöst. Vad som än händer, är jag ledsen, sjukt deppig, ångest eller bara har så mycket tankar och funderingar i hjärnan att jag knappt vet vad jag heter så är det allra bästa stället jag kan tänka mig en hästrygg ute i skogen. Där ordnar allt upp sig lixom! :) Kan tänka mig att det är samma för personer som håller på med andra grejer, typ spelar gitarr, målar, dator, fotboll eller vad fan som helst. Det man älskar och är bra på- där är man hemma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0