jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att du är värdelös

Var hos tandläkarn imorse. Borrade lite.. Var jättenervös inför att få bedövningssprutan vilket är rätt sjukt eftersom jag endå har betalat för att få en jävligt mycket fetare nål rakt genom läppen men i vilketfall så gjorde inte sprutan så ont. Däremot var tandläkaren i skummaste laget asså. Hon satt och sjöng för sig själv medans hon hadde hela handen i min mun så att jag inte kunnde andas ordentligt. Flera gånger så kurrade hennes mage och då skrattade hon högt och var tvungen att beskriva i detalj exakt hur kul hon tycket det var för sin kollega. Sen så slet hon sönder hela mitt tandkött så det skvätte blod överallt. Och då menar jag det vekligen, det var på hennes händer och runt min mun. Hon talade om för mig att mitt tandkött blir misshandlat men att det kommer att läka innom ett par dagar. Det känndes högst obehagligt. Sedan så hon såhär- du har en gammal lagning här som sitter helt konstigt, det är typ en cp-lagning.

Har funderat sen dess vad det kan vara för fel på henne. Har ännu inte kommit på något.

Efter denna obehagliga upplevelse handlade jag lite mat, åkte hem och käkade lite. Under dagen har jag städat hela huset inklusive mitt eget rum. Vilket var en pärs. Inte att städa huset men mitt rum. ujujuj det var har fan gått ännu lite längre emmellan städningarna denhär gången än vad det brukar.. det var väldigt, väldigt jobbigt. Speciellt eftersom jag hadde galen huvudvärk och smärta i hela käken efter den omilda behandlingen tidigare under dagen.

Många som ser mitt rum blir chockade. Det är oftast, väldigt, VÄLDIGT stökigt. Inte normalstökigt utan panikstökigt. Fast det är organiserad misär. Jag vet vart allt ligger. Trots att hårborsten hammnar i en låda med pennor så vet jag ju att den är där iallafall. Det som däremot är min styrka är att jag inte gillar när det är äckligt. Stökigt, visst , men inte äckligt! Vilket gör att jag byter lakan varranan vecka och absolut minst var tredje vilket jag känner många som inte gör. Dem byter typ var tredje månad.  Skitäckligt. Jag brukar dessutom ungefär en gång i månaden (vilket alltså var det jag gjorde idag) röjja undan allt till deras rätta platser, all smutstvätt ner till badrummet, dammsuger och våttorkar allt. Visst skulle jag kunna städa mycket oftare men somsagt så känner jag måååånga som inte städar ens i närheten av så ofta. Jag tycker det är viktigare att man dammsuger osv än att ha ordning på prylarna.

Förövrigt så är jag sugen på lite sällskap men är sammtidigt trött. Orkar lixom inte höra av mig till folk och kolla vad de har för sig. Blir nog endå så att jag tar det lugnt ikväll, har fortfarande ont i käken också.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och titta lite på tv. Chillerill









                                   

                                                              Saknarsaknarsaknar, hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0