Livet på en fakking pinne

Vad fan ska jag göra med mitt liv? Ingen aning. Alla frågar och undrar- vad ska du göra nu?
Ja, jag har ingen aning iallafall. Eller jo jag vet vad jag kommer göra om ett par år men fram tills dess då? Letar häst just nu och kommer vell hålla på med det i ett år iallafall. Fasst först måste jag ju faktiskt ha råd med det, så jag har inte vart och provridit någon än. Allt beror på om jag får jobba mer på mitt nuvarande jobb och får jobbet på ett hunddagis. Då kommer jag ha råd med både hyra hemma och häst men det vet jag ju inte om jag får förrens om kanske två veckor, jag pallar fan inte vänta, jag vill att livet ska fara iväg med en jävla fart redan nu förfan!

Imorrn fyller jag nitton år. Känns så mycket och samtidigt så obehagligt lite. Ibland tror jag att jag är sexton fortfarande och ibland får jag för mig att jag är 25, haha! Blir lixom förånad när jag kommer på att jag inte får gå på systemet.



Liet på en pinne, orkar inte skriva mer för jag är trött, heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0