Min hud är sjuk, och ganska ful

Tjollahaopp! Igår hann jag inte blogga alls som ni märkte, jag var med två kompisar som ni redan fått höra massa om! Sandra som äger Idde och Emelie som har tränat mig och Idde, de två är då kompisar och är nu mina kompisar så vi är kompisar alla tre.. eh ja ni fattar! Vi flängde iallafall runt på lite olika ställen (typ, donken, stallet, willys) och slutade kvällen med att titta på film med massa snask i Emelies säng.

Idag så har jag jobbat igen. Vi käkade pizza, käkade bulle och satt och läste i solen. (har somsagt jordens slappaste jobb) Sen slutade jag och drog till stallet och hämtade min ridhjälm samt snackade med Carro en stund. Nu är jag hemma och har försökt få lite pli på min hud. Det är nämligen så att jag har fel på min hud. En hudsjukdom helt enkelt. Den smittas inte eller nått och i vanliga fall så syns det inte särskillt mycket men nu så har jag fått allergiska reaktioner på salvan jag använder vilket betyder att jag inte har använt den på ett tag. Då blommar ju skiten ut. Jag har sår i hela nyllet och på armarna. Det kliar dessutom nått outhärdligt. Så jag har lagt en ansiktsmask och väntar på att få skölja av den och sedan.. chilla lite mer. Sen ska jag mysa med film och sliskigt massa gottigt med ett par kompisar. Är galet trött så det passar bra :)



Livet är en trasig hudfest







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0