min utomordentliga plan

Jag sa ju i ett tidigare innlägg att jag listat ut vad jag ska göra med mitt liv om ni minns? Här är då planen;

Ta körkörtsfittan en gång för alla!

Flytta ut i buschen.

Köpa gullekatt.

Skaffa medryttarhäst.

Jobba röven av mig. (eller inte. tänkte få ihop det till typ fyra dagar i vecka med plus minus)

Se till att ha tid att måla och annat som jag hafft svårt att hinna med under gymnasiet. ( därav den lediga veckodagen, det är också för att jag då och då jobbar helg och vill ha iallafall EN ledig dag)

Spara pengar varje månad.

Resa bort till nått varmt ställe när det är som kallast och deppigast här i kuksverige.


Sen spara pengar för egen lägenhet och senare häst.


Efter det får man ju lixom se vadfan som händer med livet. Man får ju inte vara alltför planerad!





Idag så har jag somsagt vart och ridit tillsammans med Emelie! Det var så sjukt mysigt :) Det känns dock att jag gått från att rida typ fem dagar i veckan till inget alls på två månader :P Men Rune är en så fin och duktig häst att jag kunnde slappna av. Är inte van vid att kunna "slörida" sådär i skogen, Rune är så lugn att man verkligen kan lita på att han inte rusar på eller plötsligt kör ett rodeonummer.  Idde fick man ju ha koll på när man var ute på ett helt annat sätt.

Nu har jag vart hemma en stund och har hunnit käka nudlar och tittat på TV en stund ;) ska duscha nu och sen sova eftersom jag ska upp och jobba imorrn :)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Tihi :D Runisen!



Du.. Du är möjligtvis inte sugen på att åka till Kos? (a) jag vill dit!!



Så det blir inge hästletande åt dig? =(

2011-08-18 @ 23:40:23
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0