rakt upp i bajjan

Idag har jag jobbat som en riktig vuxen. Vi var på kollo och badade plus ritade lite, sen åkte vi hem och chillade i soffan plus kollade på film. Verkligen ansträngande, precis som vanligt ;)

Efter det drog jag till stallet och gjorde rent lite i boxen min nya häst ska ha, alltså Iddes gamla box. Elin , Carro och Jenny var oxå där så jag snackade en massa skit med dem och hadde det trevligt!

Blev dock plötsligt galet hungrig så jag fick helt enkelt lämmna en halvren box åt sitt öde och hojja ner till centrum för att inhandla mat. Har den senaste veckan ätit nudlar till middag. Varje dag. Förutom en och då åt jag pannkakor så näringsnivån i min kropp lär ligga jävla lågt just nu. Var dessutom sugen på lite riktig mat så jag satsade stort och köpte tortillini av varianten soltorkade tomater och ost, till detta en pastasås innehållande tomater och rostad vitlök. Det. var. så. jävla. GOTT!

Dessutom har jag begåvats med egenskapen att tänka frammåt. Så jag köpte även räkor och aioli ät snaska på under kvällens tv- tittande. Sitter i detta nu och slaskar i mig :) Det enda som fattas nu är lite sällskap.

Har inte sällskap. FML


Kommer dock få sällskap lite senare av AG. Henne gillar jag ganska mycket iallafall haha ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0