Glatt å livat!

Det gick skitbra för tjejen som red igår! Idde hadde inte blivit riden på ett par dagar men det gick skitbra endå! Hon var super trevlig också så jag tror det kommer bli jättebra :)

Däremot hadde Iddes foder tagit slut under de dagar jag inte vart där och ingen medryttare hadde sagt det till mig, såklart är det inte deras ansvar utan mitt men man hadde ju blivit glad om man hadde fått veta det :P Som tur är så kunnde min lille pappi skjutsa mej till granngården idag så det löser sig :) Niklas får hänga på äventyret ;)

Hadde lite info idag om utlandspraktiken! Är så sjukt taggad på den så det är inte sannt! Börjar bli dax att tänka ut vad man ska ha med sig så man inte missar något! Glömmer man nått hemma så är det ju inte superenkelt att få det skickat till Namibia från Sverige.. kommer vell fram när man åkt hem då lixom ;)

Förövrigt så är jag glad å grejer, lite stressad för skoluppgifter jag inte gjort men jag vet att det löser sig, det gör det ju alltid! Right?





                                                                          PUSS OCH KRAM             







Kommentarer
Postat av: hama rash

så jävla söt :) <3

2011-05-30 @ 09:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0