Vår? Vinter?

Nu blir jag så jävla trött på dethär att det snöar flera meter snö och sen smälter det så det blir isigt och översvämning, men endå så vet man att det antagligen inte alls är vår.. utan det kommer säkert snöa sju meter igen! Bajs på det! Är svårt att hitta bra vägar att rida på också och det suger ju getpung :(

Idag kommer det iallafall ut en tjej som ska provrida för medryttare så vi får hoppas att det går bra! Den förra som provade gick det ju mindre bra med .. han vägrade helt enkelt att gå frammåt :P  Synd, för det var en skittrevlig tjej och man såg när hon red att hon var duktig.. men men det är Idde som ska välja inte vi!

Jag böjar bli lite nervös för Namibia resan nu, fatta att jag ska åka till afrika och ta hand om lejon å grejer? Skämtar du med mej?! De e ju tamejfan vad jag har drömt om hela mitt liv! Det dyraste jag gjort i hela mitt liv också och endå är jag skyldig mamma och pappa 12 000.- fortfarande ^^ Men det är det värt.. kommer bli riktigt jävla awesome!

Nu ska jag börja dra på mej lite kläder och dra till stallet, ha det gött!





                                                  PUSS OCH KRAM                  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0