Bilder i massor!

Ujujuj vad jag har latat mig dom senaste dagarna, otroligt dålig uppdatering, men ja jag har ju ett liv att leva så det får ni stå ut med :) Igår så lastade vi hö i stallet i flera timmar, när jag väl laddat upp mig ordentligt för att rida så kommer hästen in med en halv sko.. Helt sjukt, halva skon va av bah, plus att en del av hoven följt med så han är sne i hoven. Där gick min ridtur! Nejmen det viktigaste är ju att han inte hadde ont av det iallafall men hovslagarn måste ju komma ut så snart som hon kan eftersom det sliter på benet att gå snett hela tiden.

Så på kvällen fick jag ett galet infall och plockade blåbär i skogen.. ångrade mig lite när jag satt där med myggor i hela nyllet och blåbärsmos i hela händerna. Men Pajen jag gjorde på dem och jorgubbar från trädgårn blev riktigt god! Man får ju alltid belöning efter hårt slit ;) Förövrigt så är jag helt galet trött idag! Kom ju hem vid fem på lördagsmorgonen, sen vaknade jag kl tre på eftermiddagen och kunnde såklart inte sova på kvällen utan sommnade vid sex, sju på morgonen, gick upp vid tolv för att vi skulle lasta hö, sen svettades jag ihjäl i flera timmar när vi väl lastade höet, men tror ni inte jag var vaken till tidigast tolv igårkväll? Gick upp halv nio imorse och jobbade. Ikväll ska jag fan lägga mig i tid, kommer ju dö annars. Eller iallafall bli sjuk.

Nu ska ni få bilder från dom senaste dagarna. Allt från det mögliga glaset vin på mitt rum till lille Iddes halva sko!









 Vin, gott..




 FESZT




 Fesztfolk




 Snögga tjejer!

 

 Halv hov

 

 Jag <3 dig !



Okej.. jag vet att jag är värdelös på att göra inläggen snygga, men jag vet heltenkelt inte hur man gör. Okej!? Och ingen vill hjälpa mig.. så det ser ut som skit. Punkt och slut! Herrå leffe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0