Feszt

Hann inte blogga igår dåra, men jag hedde en bra dag! :D Middagen ar jättrelig och kvällen fortsatte med bubbelpoolsbad och annat trevligt, (fick in ett par riktigt dåliga bilder som kommer upp senare) I ilketfall så hadde jag så kul att jag kom hem fem imorse så jag vaknade i tre idag och är väl inte jättepigg nu asså.

Åkte ner å handlade lite, säkert jätteolagligt, lär ju ha kvar lite alkohol i kroppen, ursh va dum jag e! Men det känns ju inte lika farligt när man kör en moppe av nån anledning. Fasst det gör ju ondare att krocka när man kör moppe, man har ju lixom inget skydd runt sig som i en bil. Dessutom hadde jag shortsh och linne haha.. Lilla pucko unge!

Känns förövrigt dummt att jag änt på dygnet nu, borde egentligen gått upp vid elva när telefonen ringde så jag vaknade, då hadde det inte blivit lika jobbigt på måndag när jag börjar jobba kl 9.. Ännu en puckogrej.


Jag är ett pucko helt enkelt, fasst man måste ell passa på innan man blir gammal.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0