långt hår täcker tuttarna bra men fastnar i armhålorna

Tjänare tjänare!
Idag så har jag faktiskt inte gjort så jävla intressanta grejor. Hängt med Sandra i stallet hela dan, sen när jag kom hem så satte jag igång en tättmaskin, gjorde rent i kaninburen och käkade middag (eller ja middag å middag, två mackor och lite jordgubbsfil) Nu ska jag hänga upp tvätten, duscha och sen iväg en sväng, satteh aa. Inte så intressant med andra ord!

I vilket fallså skulle har jag tänkt på en sak nu en stund, eller ja jag tänker på det ganska ofta faktiskt.

Jag har ju långt hår. Alltså så långt att det täcker bröstvårtorna. Det är ju fint tycker jag, superfint men fyfaaan vad jobbigt det är att fixa sånnt hår. Därför har jag det praktiskt taget alltid uppsatt. Har flera kompisar som blivit helt chockade när jag släppt ut håret eftersom de aldrig sett varken hur långt det är eller hur det ens ser ut. Det hjälper ju förövrigt inte att jag borstar håret typ.. en gång varannan vecka ungefär. Det är helt sannt. Jag hatar nämligen att borsta håret, mitt hår är sådär krusruffslockigt och det blir lätt tovigt, gör ju ont att borsta ut tovor så jag bara sätter upp det igen efter att jag har duschat och sen får jag stå ut med helvetessmärta när jag väl borstar det istället. Jättekorkat verkligen.

En annan sak som är jobbig är att har man håret utsläppt så åker det in i armhålorna och ligger man på mage och ska resa sig eller bara helt enkelt av nån anledning sätter ihop armarna mot kroppen lite och vrider på huvudet så fastar ju håret däri. Skitjobbigt! Gör dessutom ont..

Vet inte om andra har samma problem eller om det bara är jag men idag kommer jag inte borsta håret iallafall.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0