meow

Solen skiner och jag är vaken! Alldeles strax ska jag släpa mig in i duschen och sedan fara iväg till täby centrum med min allra finaste vän Lovan! Har ingen aning om vad vi ska göra där men det visar sej nog ;) Ikväll ska jag bara ta det lugnt och försöka somna tidigt eftersom jag ska jobba imorrn, jag får bara inte försova mig igen alltså. Ska fan ställa flera alarm. Typ koppla in min klockradio, ta den gammla mobilen och byta signal på min vanliga mobil. Då borde jag fan komma upp i tid!

På tisdag åker jag till Gransnäs, ska vara konfaledare igen men denhär gången i två veckor. Börjar bli dax att packa för min del. Är väldigt bra på att glömma grejer så det är bäst för mig att börja packa flera dar i förväg så jag inte glömmer nått. Ska tvätta minst en maskin till oxå så man får me sej lite rena kläder ;) Jag tvättar sjukt sällan. Hatar att tvätta. Jag lixom använder exakt ALLA kläder innan jag tvättar. Försmå bh:ar skitfula linnen, trosor med hål på röven, you name it. Tillslut finns det inget kar och då blir jag så illa tvungen. Men då tvättar jag för det mesta under två dagar och typ fyra, fem maskiner så blir allt rent och jag klarar mej ett bra tag till. Så är mitt liv uppbyggt! Så ser man mej med lite halvsnygga kläder och förliten bh vet man att jag snart ska tvätta ;)

Nu är det dax för duschen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0