Nu bär det av!

Missade blogga igår! Satsade mer på att bli frisk och sen åkte jag till stallet, fixade grejer hemma inför avresan, kollade upp lite grejer för tatueringen jag tänkt göra i höst osv. I vilket fall så mår jag mycket bättre! Har fortfarande lite ont i halsen men ingen feber eller så, lite trött bara. Idag har jag vart i kyrkan hela dagen och planerat införlägret vi åker på imorrn. Kom hem vid kanske halv fem och sen dess har jag packat.. tog ett bra tag:P nu e jag sjukt hungrig såjag ska vell dra ihop ett par smarriga mackor till middag som vanligt ;) Sorry för tråkig uppdatering men har massa att fixa trots att jag packat klart! Kommer iallafall att ha me mej datorn så kommer kunna blogga, dock inte varje dag antagligen för jag et hur stressigt det kan bli och när man äl kan chilla så vill jag inte sitta å glo framför datorn ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0