sjuker

Blev inget jobb idag, gick å la mig vid åtta igår men vaknade under hela natten, vid halv sex på morgonen tog jag en ipren, kl sex tog jag tempen och hade då 38 graders feber. Mådde verkligen jukt dåligt så jag fick stanna hemma från jobbet, höll lixom på att svimma såfort jag reste mig ens. Mår lite bättre nu faktiskt, verkligen inte helt hundra men det går upp och ner oxå. Tror att det är en vanlig förkylning, har inte galet ont i halsen längre, gör allra mest ont när jag sväljer. Sov nästan hela dagen så det kan ju ha hjälpt oxå!

Har provat en av huskurerna som www.yezzcorner.com lade upp på sin blogg i veckan då hon oxå var sjuk. Den med cola och vitlök. Går ut på att svälja ner massa vitlök helt enkelt, sen svettas man galet ett tag, duschar och efter det blir det lite bättre. Är just nu inne på svettnigarna så för vell se hur det blir efter duschen sen :) Hoppas verkligen på att det blir bättre! Åker ju till Gransnäs på tisdag och då vill jag fan heller vara sjuk!

Tittar just nu på Harry Potter och fenixorden som går på femman. Verkligen en livad lördakväll ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0