ångest, typ

Nu är jag vuxen, nu är jag klar med skolan, nu kan jag slappna av, nu kan jag börja mitt liv, nu ska jag..

Ingen jävla aning om vad jag ska göra. Jobba lite i sommar, men sen då? Ingen aning.

Känns soft men mest sjukt skrämmande, lixom i bakhuvvet. För nu måste jag faktiskt ta ansvar. Det finns ingen skola att gå till, jag har inget att göra. Jag kommer absolut inte får glida runt här hemma utan att betala hyra hur länge som helst (vilket jag tycker är skitbra, man lär sej ta ansvar och betala för sigsjälv och det är inte mer än rätt)  och den lönen jag har har nu räcker gott och väl just nu men inte om jag betalar hyra, speciellt inte med häst osv.

Jag. Kommer. Aldrig. Mer. Gå. I. Skolan.

Galet tamejfan, skolan e ju allt man har gjort sen man var fem. Allt har egentligen kretsat kring det, de flesta kompisárna har man hittat i skolan eller via skolkompisar (läs fjortisfester) man är ledig utefter lov som skolan bestämmer, vad och hur mycket man hinner göra på fritiden avgörs av skolan. Stress eller liknande- hos mig iallafall har för det mesta orsakats av skolan.

Men nu ere slut. Vill både skratta och gråta (missförstå mig inte jag är sjukt glad att slippa skiten, är helt galet trött på att plugga men det är denhär ovissheten om vad som händer nu som orsakar gråtdelen)


I vilket fall så hadde jag en galet rolig dag igår! Inget regn förrens jag kom hem till vallentuna igen och det regnade inte på kvällen när vi gick ut heller. Entourage var vell helt okej, jag har aldrig vart där förut men det var bra! Lite dyrt kan tyckas (iallafall om man är van att hänga på dräggställen som Blå, haha) men helt klart högre klass på människor om man nu bryr sig om sånnt, var en jättegullig tjej på toaletten som grattade mig och Erika på studentdagen och ville bjuda på drinkar, kramade om oss och man märkte verkligen att hon menade det när hon hoppades att studentdagen skulle bli den bästa i våra liv. Men satan vad svårt det var att ta henne seriöst när hon hadde lika smala armar som.. ja asså jag har nog ingen kroppsdel som är så smal, utom möjligtvis fingrarna men det är att överdriva litegranna, hadde hon vart så smal hadde hon vart död, men typ så iallafall. två sjukt onaturligt formade silokontuttar som lixom, trängde ur kläderna. Det var tillochmed en bröstvårta som kikade ut lite försynt. Läpparna var bara för mycket helt enkelt. Och på hela detta så hadde hon en (ganska ljus men den fanns endå) mustach? Hur fan kunnde hon missa att bleka den om hon nu är så fixerad vid utseende som jag endå tar mig friheten att tro att hon är? Dagens funderare. Hej och godnatt

Bjuder på en inte jättesnygg men inte sketaful bild från igår!










                                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0