bilder och återigen cashew

Här ska ni minsan få ett par bilder från helgen! Först det, sen ny uppdatering.


 Lovans vackra nylle då vi just ätit klart


 Mitt ännu vackrare nylle!


 Manda dök upp med sitt vackra nylle hon å!

 

 Lite paj som blev över från lördagskvällen



Ja, nu har ni fått se dessa intressanta och fina bilder! Igår jobbade jag alltså, vi hängde inne i stan hela dagen, jag kollade lite på långklänningar, ni vet sånnadär som alla har just nu? Har alltid trott att jag med mina vackra kurvor skulle se lite fläskig ut i en sådan men faktum är att det såg rätt bra ut! Dock kostade den jag ville ha 259 spänn så jag hämmade mina känslor lite och bestämmde mig för att vänta tills jag vet hur mycket jag får i lön denna månad, sjukt mycket vuxenpoäng på det?! När jag kom hem så var jag galet trött, så jag pallade inte blogga, ber om ursäkt till er som väntade ivrigt men förgäves!

Idag så vaknade jag runt halv tolv och gick då upp och käkade en delikat frukost. Bestämmde mig redan igår att jag skulle göra rent kaninburen idag då det är enda dagen jag är ledig innan midsommar och allt, efter det ska jag även vara hundvakt till min systers och sambos hund så då kommer jag inte hinna. Måste bli idag alltså. Fasst det hindrade mig ju inte från att ta goooood tid på mig innan jag började. Kollade på massa onödiga program på tv, drack lite kaffe och ja ni vet.. drog ut på det. Sen när jag väl fick arslet ur vagnen och gick ner till förrådet för att hämta skottkärran så började det regna. Hadde inte regnat på hela dagen. Fan. Men ja, jag är faktiskt en sån som bara fortsätter och gör klart jobbet istället för att snabbt springa in och gömma mig i värmen, så drog på mig en poncho och körde på. Det tog typ.. två timmar. Berodde på att det för det första är en jävligt stor bur, för det andra så har det blivit sjukt mycket spillhö, och hö är luftigt så det blev lixom flera skottkärror med hälften hö hälften luft jag gick upp med, för det tredje så har kaninjäveln grävt gångar i hela skiten så man får fan böja sig som en annan yogamästare för att komma åt längst in, för det fjärde så ska man släpa upp skottkärran en bra bit upp i skogen till komposten, det är en knölig stig med massa stenar och feta rötter = skitjobbigt och det tar fan tid att komma fram. För det femte, det spöregnade större delen av tiden, allt blev tungt och jobbigt. För det sjätte så var jag extremt nogrann, byggde även om lite i den så det tog sin lilla tid det me!

I vilket fall så var jag döhungrig efter så jag åkte ner och shoppade lite mat. Köpte även cashewnötter med sourcream and onion smak som jag mumsar på i detta nu! Fan va göttigt de e. Nästan som chips!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0