Bildfattigt

Tjolahopp! Man hinner med mycket när man går upp i bra tid. Hittils har jag hunnit plocka ur diskmaskinen, damsuga, fixa i badrummet, packa det sista och gått ut med hunden, gett hunden mat, klätt på mig. Ah typ det.

Inte så intressant kanske. Men har man inget roligare att berätta om så blir det ju så.

Har lite blandade könslor över att Syrran å hennes grabb kommer hem. Känns lite jobbigt att åka hem nu när jag är så bekväm i att ha en hel lägenhet för mig själv, är ju så sjukt skönt! Man behöver inte tänka så mycket på andra utan du kan vara vaken och typ.. gå å duscha kl tolv utan att det gör nått för det är ingen förutom du som kan störas av det. Man kan titta på vilket TV programm man vill utan att nån annan kanske har en åsikt om vad som ska tittas på. Man behöver inte tala om för nån att man ska dra hemmifrån och när man kommer hem för då kanske dom kan vänta med middan och ja.. de e ju mysigt sånnt med när man bor flera men det är galet skönt att vara ensam! Dock har det blivit lite väl ensamt ibland så det var ju tur att jag hadde hunden att leka med :)

Fasst.. det är rätt skönt också att slippa gå upp kl åtta på morgonen när jag är ledig. Klart att man måste om man har en hund men det är inte riktigt min grej att gå upp tidigt asså.. Så det ska bli skönt, att få sova ut utan avbrott på 15 min kisspaus.  Kommer dock att sakna denna knäppa hund vid min sida. Hon är konstig på många sätt och vis men också så himmla gosig och genomsnäll att man bah vill behålla henne bredvid sängen förevigt! På tal om säng så ska det bli skönt att sova i min egna. Inget fel på denhär men det är ju nått visst med ens egen!

Nu ska jag och Emma ut på vår sista långpromenad iskogen för denna gången, kanske lyckas vi få till en knäpp hitoria om bajs igen, vem vet!

Oj juste, ledsen för att det inte vart en enda bild på senaste veckan men det är så att jag glömmde sladden hemma så hart inte kunnat lägga upp, ni ska få en bild på Emma iallafall men det är från syrrans arkiv!









                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0