Fan va najs me lite blod

Lagade middag till mig och papi idag (kors i kökstaket) blev räksallad! Till efterrätt gjorde jag pannkakor med honungsmelon :) Det var jättegott! Inte lika gott som med vattenmelon men vafan de fanns inga halva vattenmeloner när jag handlade och jag vill fan heller trycka ner en hel vattenmelon i väskan å brumma hem me den på axeln!

Åkte sen till stallet och hadde hopplektion för Emelie. Det gick skitbra idag, vi satte upp en evighetsbana som Emelie hittat på som innehöll en oxer och två rättuppstående hinder. Hon trodde den skulle bli svår för mig och Idde men vi klarade den helt över förväntan! :D Eftersom det var så innåthelvete varmt så höll vi inte på så länge men det var alldeles lagom endå!

När jag kom hem så duschade jag och rakade benen, passade på att raka bort halva huden oxå. Var verkligen skitskönt! Eller inte.. kuken va ont de gjorde asså, å det blev blod i hela badkaret.. ursh va vidrigt men ja nu har jag ickekliande ben igen! Kollade på DH och Cougartown i sällskap av sådär alldeles lagom sega ostbågar! omnom

Har inte gjort ett enda skolarbete idag som jag skulle göra.. börjar få lite ångest, men ska till skolan imorrn iaf så då borde det ordna upp sig :)
imorrn är det även idrottsdag i skolan vilket brukar vara ganska kul så det blir nog bra.
Josse- en av mina närmaste vänner tar studenten oxå! Så jag ska på mottagning på kvällen :) Kommer bli skojj!













                                   

                                                                           Papi och maten







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0