glömsk

Har glömt blogga. Ber om ursäkt! Inget bra alls..

Igår så regnade det iaf så jag var inte i stallet utan jag satt hemam med hunden och när det slutade regna så gick vi ut på en lång promenad i skogen.. det var mysigt. Utom det ögonblicket då jag höll kopplet lite lealöst i handen och skulle fixa med jackan. Plötsligt rycks min arm av. Typ. Hundapan hadde fått syn på en ekorre helt enkelt, jag flög typ tre meter men landade på fötterna iallafall. Eller det ögonblicket då hon tuggade på nått, jag tog ut det. Det var nån slags bajs. Jag vill helst inte ha bajs på händerna. Men i övrigt, mycket trevlig promenad.

På kvällen käkade jag middag hos en arbetskamrat, det var även det jättetrevligt! God mat var det också :)

Idag så har jag inte gjort så mycket alls, vart i stallet med Elin och nu sitter jag hemma och kollar på Solsidan. Man måste ju ta det lugnt nån dag lixom. Kan ju inte alltid va i farten!


Min stora fundering idag är: varför gillar hundar bajs så jävla mycket? Alla slags bajs också. Lovar att om dom skulle få våran skit så skulle dom gladeligen käka upp det. Skitvidrigt. Sen gillar dom att gnida in det i pälsen också som nån slags parfym. Ännu vidrigare.

Så snälla hundar, sluta med detta. TACK! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0