hatar rubriker, vad ska man med dom till?

Goddag kära vänner! Idag så sov jag till elva, eller jag gick ut med Emma (hunden, och ja hon har ett människonamn) först vid nio sen somnade jag om.

Vid promenaden vid elva så drog jag på mig leggings och en tjocktröja. Det var jättevarmt och soligt men det upptäckte jag inte förrens jag redan var ute så jag sket i det och fortsatte knata. Stötte på en pappa med två små barn som sprang mot Emma och ville klappa, jag sa snällt att det var okej för Emma gillar barn och är ju van vid dem eftersom min andra syrra har två ungar. Så dom fick klappa lite och pappan frågade vad det var för ras och lite till. Men jag märkte hela tiden att han lixom tittade liite underligt på mig och lixom var lite obekväm. Tönkte först att han bara var en mesig svenssonfarsa som blir sådär stel vid konversering med främmande människor. Men när dem gått så tittade jag ner på mig själv och tänkte igenom hela situationen.

Nummer ett: jag hadde på mig; leopardleggings, en knallblå urtvättad sovtshirt (utan bh under) en vit tjocktröja från flugger färg, foppatofflor, håret ruffsigt som tusan och i en fet boll på skallen, lite smink utsmetat i nyllet.
Och nummer två: klockan var ungefär tolv på dan, det var jättevarmt. Är ju kanske inte den vanligaste outfiten som ses på gatorna i Kragsta.

Sen kan man ju också fundera på hur vanligt det är att en sånhär skummis som jag var ler lite gulligt och säger att hunden älskar barn. Klappa den.. KLAPPA!

Näe, men jag insåg själv att hela situationen var lite sjuk och blev genast generad..


Har även en äcklig bajs/ hund hostoria till men den får vänta tills imorrn då Elin sitter bredvid mig och inte pallar vänta längre.

Herrå och godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0