helgens händelser

Har uppdaterat så dåligt det bara går, inget alls. Så här e en kort update så får jag uppdatera mer ikväll eller imorrn :)

Fredag: Käkade middag med Lovan, lite senare kom Manda förbi så spelade i spel och drack ett glas vin. Mycket trevligt må jag säga! Har underbart vackra bilder (hehe) som jag lägger upp senare :)

Lördag: Konfa repetition, sedan följde Sabbis med mig hem och vi kollade på film. Amanda kom senare och då käkade vi middag alla tre :) Adam kom ytterligare senare och då skrev vi ihop tal och små hälsningar till ungdomarna!

Söndag: Ungdomarna (gillar uttrycket som, faaen) konfirmerades, efter det drog jag hem och sedan hämtade Elin upp mig och vi for till stallet. Det spöregnade så vi satt i typ tå timmar å snackade, drack varm choklad och läste Min Häst tidningar ;) men sen red vi ut i full regnmundering i en timme :)


Ldesen att jag inte hinner lägga upp nått roligt just nu, men jag ska åka till jobbet om fem minuter och jag vill hinna borsta tänderna :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0