Hemma igen!

Tjolahopp! Sorra att det inte blev nått hejdå inlägg men jag fick skitbråttom och sen så var det sjukt dålig mottagning i Dalarnas skogar så det gick inte att mobilblogga heller vilket jag då räknat med att det skulle!

Har iallafall hafft en bra vecka med mycket roliga upplevelser. Har alltså vart ledare på ett konfaläger för den som missat det ;) Har saknat Idde helt galet mycket dock, är sjukt trött och det känns jävligt bra att ligga i min egen säng igen!

När jag kom hem så var det allra första jag gjorde- mata kaninerna. Haha, sen så tog jag upp min blöta bikini och handduk ur väskan så det inte skulle mögla (sket helt totalt i resten, det brukar lixom packas upp av sig självt efter ett tag när man vill använda grejerna som är däri) sen satte jag mig SÅKLART framför dator och kollade facebook. Hadde endast sex händelser och två meddelanden. Vafan va oälskad man är, eller inpopulär vad vet jag? Fasst jag lyckades komma in på facebook på mobilen en gång under veckan och då hadde jag rätt mycket (detta är ett larvigt försök att rädda migsjälv mfrån att känna mig värdelöst och oviktig och det funkar ganska bra faktiskt) sen har jag suttit här och kollat bloggar osv. Blev skitglad när jag fick veta att vi bara har en helt oviktig lektion imorrn som jag kan strunta i och därmed är ledig! Sen kom jag på att jag ska till tandläkaren kl 08:30. Verkligen UNDERBART. fml säger jag bara.

Men jag lär åka hem direkt och sova lite till efter det iallafall, sen bär det av till stallet!

Är så sjukt trött så jag pallar inte komma på nått roligt just nu det får bli imorrn! Nu ska jag sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0