Jocke fo sure

Vaknade vid 11:00 idag, la in en hög me tvätt i maskinen (så jävla intressant, jag vet!) Och har nu käkat frulle :)

När tvätten är klar så ska jag fixa lite på mitt rum och sen bär det av till stallet! Ska nog ta en skogstur idag :) Det är ganska varmt och det känns lite svalare att rida i skogen än på sandvolten där det är gassande sol hela dagen, kommer bara kunna rida en kort stund då!

Efter det ska jag hem och duscha, fixa mig lite snygg och dra in till stan och möta Jocke, vi ska nämligen på bio och se baksmällan två :) Jag var inte hemma när han fyllde år så det får bli att vi firar det nu, vi kanske ska ut sen på källen också men i får se vad som händer :)











                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0