Kväll

Blev tyvärr ingen galen historia om promenaden, den var helt vanlig och väldigt trevlig :)

Sedan satt jag mest och väntade på att folket som faktiskt bor i lägenheten skulle komma hem, kollade på film- Big Daddy och läste lite Min Häst tidningar ;)

Åkte hem och fixade lite med gammla bettan då det vart lite problem med kopplingsvajern. När det var fixat käkade jag lite, idag blev det köpe-pannkakor och lite räkor efterråt. Gottigt värre var det :) Räkorna var från västkusten som syrran tagit med sig idag, det är nog det godaste som finns, dagsfärska räkor direkt från västkusten. När jag var liten så brukade jag använda mina lördagsgodis pengar till att köpa räkor istället för godis när jag var på västkusten ;)

Seadan bar det av till stallet där jag och Idde rejsade runt i skogen en stund, nu sitter jag i min säng och har just käkat jordgubbar med mjölk och socker. Extra gott eftersom det var jordgubbar från vår egna trädgård!


Imorrn ska jag götra en massa grejer!

Städa ur kaninburen och rensa bort gammalt gräs

Städa i huset

Ringa körskolan

Packa upp

Lassa hö i stallet

Hoppträna

Och nånstans där i mellan hoppas jag hinna äta lite, sola lite och blogga såklart!


Låt oss hoppas på en riktigt solig morgondag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0