Skolan

Sitter i skolan nu och ska snart gå till lunchen, jag kom faktiskt upp i tid imorse! Inte i tid som för alla andra men jag han borsta tänderna å välja kläder iallafall :) haha!

Senare idag så har vi somsagt idrottsdag och det är lixom olika grenar mot de andra klasserna, brännboll och liknande, våran klass brukar vara rätt bra faktiskt ;) i år kanske vi vinner!


Kommer ju somsagt att gå på Josses mottagning och det resulterar ju i att jag kommer hem sent eller jättesent så kommer antagligen inte blogga mer idag!


Tänkte avsluta med att fråga er om ni känner nån eller själva kan tänka er att hjälpa mej med bloggdesign? för jag suger apa och just nu vet jag att det ser ut som skit.. som apa faktiskt, så snälla nån som kan tänka sig att göra en enkel och gratis? Snäääälla!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-06-08 @ 10:24:33
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ha en fin dag kram

2011-06-08 @ 10:49:45
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Hallon

Tack! Hadde inte sett kommentarerna förens nu, nåt skummt i systemet ;) kram!

2011-06-10 @ 11:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0