snyggers

Nu ska jag snart bege mig ner till tåget och bio med Jocke. Var helt galet varmt i stallet asså, red bara 35 min för det var så jävla varmt, det rann svett från både mig och Idde!

När jag kom hem så käkade jag snabbmakaroner (Idag igen, morsan tjatar arslet av sej på att jag inte får käka bara det för då kommer jag få näringsbrist å sånnt, men vafan, tänk på allt annat jag käkar? glass, ostbågar.. sketbra, hela kostcirkeln!) sen duschade jag så inte hela bion skulle dö av äckelsvettlukt. Har fixat till mig lite nu, smink å sånnt, jag blev rätt snygg faktiskt! Tyvärr så blev det bara jättefula bilder hur jag än gjorde så ni ska få en snyggbild från en annan dag istället haha ;)

På tal om snygg. Varför har tjejer och killar så svårt att säga att de e snygga? För jag menar bara för att jag säger att jag är snygg idag så betyder ju inte det att jag inte vet att det finns dom som är snyggare än mig. Klart det finns, men jag är fanimej snygg just idag, eller denhär timmen eller denhär veckan, vad det nu kan vara. Sen att inte alla tycker det, de får man ta helt enkelt. Alla tycker inte lika och det vore sjukt om vi gjorde det. Men just nu känner jag mig snygg. Faktiskt, och jag ber inte om ursäkt.










                                    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0