Studentish

Heluu allihopa! Jag har inte uppdaterat på ett par dagar pga jag har hafft mycket och göra och dessutom vart väldigt ledsen då min älskade kanin dog i lördags morse. Jag vet att väldigt många tycker det är lite konsigt att man är så ledsen över en kanins död att man inte orkar dela med sig av det på sin blogg men min kanin var så otroligt mycket mer än så, han var för det försa en stor kanin (fransk jättevädur) och han var helt präglad på mig vilket betyder att han var sjukt tam och trodde parktiskt taget att jag var hans mamma. Jag kunnde gå ut med honom lös i skogen och han höll sig nära mig och sprang ALDRIG iväg. När han hadde tovor kunnde jag ha honom liggandes på rygg i mitt knä och ta bort dom med en elektrisk rakapparat utan att han gjorde något. När jag hadde honom löspå gräsmattan och låg å solade kunnde han komma och läga sig jämte mig och sova. Så ja jag såg honom mer som en hund faktiskt och blev sjukt lessen.

Nu ska vi inte prata mer om sånnt tråkigt utan vara glada! För jag tar fakking studenten imorrn! Har fixat monsterlånga naglar, tvättat håret, rakat benen, strukit klänningen och lagt fram kläder att ha på flaket! Kommer bli en galen dag det är ett som är säkert!


Pallar fan inte skriva mer nu då min data fått nått fel  texten blir konstig å när man rättar så fösvinner text å skit, haha, så de e därför de är mer stavfel än vanligt :P









                                  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud gumman varför har du inte sagt något om pruttis?! Vad dog han av om jag får fråga? Gumman du vet att du alltid kan prata med mig om saker!! Älskar dig Sophia! <3

2011-06-14 @ 22:30:22
URL: http://minridtravare.blogg.se/
Postat av: Hallon

Asså hatar att kommentarerna inte visas för mej på blogg.se? fan ta dom!



Vet inte vad han dog av, men både hans mamma,pappa och syster dog i tidig ålder alla runt två, tre år så det är antagligen nått genetiskt.. :/

Jga har inte velat prata om det med nån praktiskt taget men tack du vet att jag alltid lyssnar på dej oxå! Love yah <3

2011-06-21 @ 20:38:55
URL: http://hallontankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0