cashewnötter omnom.. men inte lika gött som glass

Vaknade vid halv tolv idag, har snor i hela hjärnan, hostar och har ont i skallen, men måste ju till skolan för jag hadde guidning idag så då drog jag dit, genomförde guidningen och det gick bra! :) Hängde med Carro och Erika efteråt med deras små voffisar! eller ja så små erom ju inte, Aragon är en ridgeback och Ester en boxer.. men jaja. Iallafall så var jag lite kurrig i magen när jag sen skulle ta  mig hemmåt så jag går in på coop i liljeholem, klarar av att gå förbi när det är EXTRAPRIS PÅ MINA FAVORIT DONUTS och tar en påse cashewnötter istället. Dom tog slut på ca tio minuter och sen ångrade jag mig för jag ville jättemycket ha dendär donuten men då satt jag redan på tuben så det var försent.. Käkade lite mat nu när jag kom hem och nu sitter jag här å glor! Ska strax sätte på nån disneyfilm och dricka en kopp te tänkte jag :)

Har ni tänkt på hur osociala alla är här i stockholm? tillexempel där på tuben på vägen hem så satte det sig en tjej framför mig, jag fick för mig att jag för en gångsskull att vara lite trevlig så jag tittade upp och log, sen åt jag upp cashew nötterna. Hon tar upp en låda med choklad och äter en, jag får för mej att le mot henne igen (nån konstig ide av att hon också åt något, typ nu e vi likadana för vi äter båda gottigt på tuben eller inte fan vet jag, konstigt iallafall) så då gör jag det och hon stirrar på mig somom jag var dum i huvvet, sen  BYTTE hon plats. VAIHELVETSJÄVLAVAFAN? Så jävla illa vare vell inte? jag bara log mot henne.. kanske fick jag till ett såntdär jätteskummt leende som letar sig fram i mitt nylle ibland men iallafall, är det lixom endå en anledning att byta plats? Vafan händer när hon hamnar framför en bajsluktande kvinna i helskägg som tagit femtio olika droger bara den morgonen? För vi är endå i stockholm, sånnt händer ju varranan dag. Jag tar mig friheten att tro att hon är en icke-stockholmare. eller en jävligt dryg sådan som inte pallar trycket. Och jag, jag ska anta utmaningen, jag ska tamejfan le mot varrenda nylle som hamnar framför mig!





Kommentarer
Postat av: Sofie

Amen du är ju bara för underbar <3

2011-05-26 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0